det man vill säga är det som går osagt.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag har aldrig varit såhär förstörd på mycket, mycket länge. En människa som jag älskar över allt annat har lämnat mig. Jag vet att allt som har hänt är mitt fel. Jag har bara mig själv att skylla. Men jag önskar verkligen att det var annorlunda. Ingen av oss ville ha det så här. Det finns ingenting att säga egentligen. Jag lyckas alltid förstöra allt bra i mitt liv. Och det har jag verkligen gjort nu. Men du, om du läsaer det här.. fastän du inte tror det så älskar jag dig. Har gjort det sen första dagen jag träffade dig, och det kan jag säga utan att ljuga. Jag hoppas du vet det. Men du gick ut genom dörren, och jag tror inte du kan komma tillbaka. Du var det bästa jag någonsin haft.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: