Tisdag

Hej. Ni vet det jag sa om att jag skulle 'rehabiliteras'? Fuck that shit. Var helt förstörd idag trots massa sömn och frukost. Påsig under ögonen, sömnig och febrig. Så mår jag idag. Efter skolan va jag med noran, hennes tjej kompis & locho en snabbis sen drog jag hem. Usch, har bara degat hela dagen. Får se hur jag mår i morgon. Annars dricker jag te för min stackars hals.. Fan att jag alltid ska gå runt och vara förkyld eller sjuk hela tiden ! Just den här veckan, ska umgås med Rasmus så mycket som möjligt.. Bestämde oss för att gå på bio på onsdag, vill se 'män som hatar kvinnor'. Den ska tydligen vara riktigt jävla bra. Men det var allt nu, ska snart hoppa i säng.. Love, sex and sunshine / alice.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: