barnvakt, vänner & minicross.

Hej igen. Har haft en ganska bra dag endå ! Sov ett tag, sen passade jag lilla Tova.. Vi lekta i parken, snyggaste killen jag sett på år och dar kom fram och frågade efter mitt nummer. Men ville ändå inte, finns bara en i hjärtat.. Efter det mötte jag upp Melina som var med Trixie och satte oss på BK ett tag. Sen rullade vi till sköndal och träffade arnold och robin lite snabbt och nu är jag hemma. Hahah min styvfar Tomas har köpt en liten mini cross, han och hans små inköp. Måste säga grattis till astrid också, hjärtat mitt blev efterfrågad av Jenny från Bounce att gå på en audition för dom ! Hon är så jävla bra, hon förtjänar den chansen. Och grattis till mig, fyller år i morgon.. Kommer få en del jag vill ha, men inte det jag önskar allra mest. Men godnattm ska hoppa i säng nu. Love, sex and sunshine / alice.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: