Confusion.

Hej. Öhum.. Har haft en väldigt känslomässig helg. Snabba drag; Fredag (my bday) va skit kul. Handlade med hanna & locho och chillade med människor jag älskar. Lördag jobbade jag, såg melodifestivalen hos rebecka, träffade sköna människor och hamnade ute i vidja i en stuga utan värme, med massa levande ljus hemma hos X där jag bara låg och kramades hela natten utan att riktigt våga tro på att det verkligen var han. Vi insåg att vi inte mår bra alls utan varandra, så vi (framförallt jag) ska försöka fixa det hära. Men men, long way to go. Idag har jag jobbat med systern min, är trött, har gammalt smink på mig, inte duschat idag, fan knappt bortstat tänderna och har smutsigt hår. Inte okej. Men så värt det för igår. Efter jobbet sprang jag och syster in på Åhlens och handlade massa kropps skit, så nu jävlar ska jag rehabiliteras. Eller något.  Kan inter riktigt bestämma mig hur jag mår ännu. Förvirrad. Ledsen, lycklig, trött, kär, knäckt och kramsugen på samma gång. Men nu jävlar, in i duschen. Ska 'piffa och paffa' som Tomas säger. Jävla cp. Måste bara säga att min mamma är underbar. Appråpå ingenting.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: