I have nobody for my own, ooh Im so lonely

Hej igen. Känner mig lite nere.. Tänker lite på alla människor man har förlorat och så vidare. Har insett att alla mina 'bästavänner' inte längre finns kvar. En nio års vänskap lämnade jag kvar i pappas områden när jag flyttade och en annan gled jag ifrån. Jag har en del nära vänner, men jag har inte den där vännen som jag kan berätta allting för längre. Har börjat känna mig ensam senaste tiden. Visst har jag vänner jag kan lita på, men jag har inte en bästavän längre. Alla vill alltid ha något av mig. Det finns folk som bara hör av sig när dom vill något eller på helgen, och jag är för jävla trött på det. Jag har bra vänner, men dom som bara är 'vän' för att kunna utnyttja mig är jag trött på. 'Alice kan du, alice gör de här, snälla snälla..' Jag vill umgås med människor jag mår bra av och inte dom som bara tar massa energi. Sen får jag se hur det går med den gamla vänskapen, jag är trött på att känna mig ensam..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: