Torsdag

Hej. Måddde så jävla illa i morse så jag fick stanna hemma. Wofuckingho. Måste ändå vara vid medborgarplatsen 15.30, ska hämta Tova på dagis och få lite födelsedagsfirande av micke och monika. Orkar inte egentligen, men jag måste väl ta mig samman någon gång. Funderar faktiskt på att sminka mig. Har inte brytt mig alls om hur fan jag ser ut, men det är väl dags to get a grip.

Fyfan vad jag inte känner för att fira min födelsedag. Alla är på och spränger med sms och planer, vissa är faktiskt roliga ideer. Men jag vill stanna hemma och äte glass. Familjen ska bort också, skönt med egen tid.. Men jag får se. Allting beror på, astrid är så jävla sur så hon lär väl släpa ut mig eller dra hem folket till mig. Men whatever, ska laga lunch nu. Snabb nudlar. Yummy.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: