Nighty nighty

Måste sova. Börjar inte förrens 11.30 i morgon så jag får sova ut. I morgon ska jag; gå till skolan, gå till svenska kyrkan för en intervjuv sen ska jag boka tid hos min frisör. Vill gå på onsdag eller torsdag. Ska faktiskt färga mitt hår, back to natural. Wish the entire me could.. Aja, what to do? Pratade lite med X, hoppas på det bästa.. Ta den tid du behöver.


Utöver det ska jag genomgå en stor förändring i mitt liv. Ska ta och fundera på vad jag är för människa och hur jag vill vara. Mamma har hittat någon jag ska prata med, tror fan det är bra asså. Som jag kan snacka med om saker, som kanske kan hjälpa mig reda ut lite med mig själv. Sen är det slut på mitt 'festande'. Ska bli en mys tjej, ska sitta hemma och se en film på min födelsedag. Och äta pizza. Ensam.


Okej, nu ska vi inte överdriva.. Men ska träffa människor jag mår bra av, ska fundera lite på umgänget mitt också. Okej, enough from me. Ska inte sluta blogga heller. Ska bara må lite bättre först. Minst en gång om dagen iaf lovar jag er. Im fighting the pain. Peace and love / alice





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: