It's another saturday.

Bloggar dåligt som fan, men har inte varit hemma alls den här veckan känns det som.. Hade en skit bra fredag iaf ! Vaknade upp med älskling och myste, sen åkte jag in till stan och käkade middag med mamma och tomas. Alla sossar som promenerade i tåget skulle käka där. Inte det mest tysta precis, men gillar verkligen restuarangen Hubertus. Då fick jag biljetter till första maj festen, man måste egentligen vara 18 men det skulle vara massa bra artister så arrangören som gav mig biljetterna sa att jag gärna fick gå iaf, det var inga problem. Hahaha my life is sweet. Eller kanske inte. Jag och Rebecka åkte till slussen men det blev inte av så vi träffade Christian lite snabbt.

Sen kom älskling och mötte upp oss, sen drog vi hem till Gino och chillade gaalet med massa sköna människor. Sen tog vi oss hem haha va skit trött somnade typ hela vägen. Stockholm är verkligen dött i gryningen..
Anyway, får inte träffa min lillebror. Min farsa är ett svin. Så jag och rasmus ska på bio och se en film som verkade skitbra som jag inte alls kommer ihåg vad den heter.
Babies, vi får höras. Ska dricka upp min cafe cooler, a little piece of heaven. Peace and sex / alice





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: