Astrid is a lifesaver.

Astrid har varit bortrest i Italien, men direkt när hon kom hem så såg hon min sms så hon kom hem till mig på direkten. Med filmen 'This is England', Ben&Jerry's, Pizza och godis. I fucking love her. Satt och grät lite, men känner mig lite bättre nu. Fyller ju år på fredag, funderade på att stanna hemma själv och se en film och äta glass. Men astrid ska tvinga med mig ut säger hon. Annars så ska jag färga håret (tillbaks till naturliga!) hasselnöts brunt, sola en jävla massa solarium och umgås med människor jag mår bra av.

Hoppas att X hör av sig så att vi kan lösa allt det här, men jag får väl se.. Har gjort bort mig rejält den här gången.. Jag är så jävla otydlig med allting, och beter mig som jag gör utan att veta varför men ja. Hittade en perfekt låt för hur jag känner, grät som en liten flicka.. Hoppas du lyssnar och tar åt dig av orden. Du vet att jag älskar dig.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: