Alice är irriterad.

Vad jag så inte är på humör för min familj. Vi har snackat om påsklovet lite, vi ska rusta upp min och syrrans båt dom första dagarna, sen vara hemma lite och åka ner till haverdal (ligger vid kusten, nära halmstad) dom sista dagarna. Tror jag skulle må bra av havet i ett par dagar.

Men till saken, Tomas blir skit sur. Först sa han kan din kille följa med och fixa upp båten? Då sa jag att nej det kan han inte för han ska ju inte följa med och det vore konstigt. Han fuckade ur. Tomas alltså. Börja skrika om att jag ska segla med en annan kille blablabla.. Men berry är min bästevän, ser honom som en tjej. Sen så funkade det så bra när han va ute med oss senast, och cara vill att han följer med. Dessutom så hade vi bestämt det för länge sen. Ska kolla om inte båda kan följa med, det vore absolut bäst.


Förstå att jag bli irriterad? Måste jag sluta umgås med folk med penisar för att jag har pojkvän? Snälla..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: