I feel no pain

Hej igen. Känner mig inget vidare kropsligt, men mentalt är det bättre. Har löst massa saker, gick fortare än vad jag trodde. Halsen är fortfarande krasslig, men det löser sig säkert med lite halstabletter och massa te. Vill egentligen bara gå och sova, men måste vänta några timmar.

Annars så är det lite positivt med vädret, nästan så att man vågar hoppas på våren. Men hur ofta hör ni inte det av mig ? Ska gå runt med varma tjocka jackan i ett par dagar till, prove me wrong weather. Är så jävla trött på snön, det är april om mindre än en vecka.. Vi ska börja fixa segelbåten snart, men känns inte som att det är dags alls för det.

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Är helt slut trots att jag inte gjort något så jag ska bara vila vila vila.. Måste orkar i morgon. Har något som heter 'In house' då jag sitter i skolan från 8 till 4, trots att jag slutar två. Anledningen är att jag bråkade med en tjej som kallade mig hora. Men jag tar konsekvenserna av mitt beteende.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: