Im so sick

Hej älsklingar ! Har tagit mig från sängen till soffan för att underhålla mig med 2 and 1/2 men. Det finns seriöst ingen roligare tv serie. Känns ändå sjukt värdelöst att sitta inne och må dåligt när det är sånt här väder ute. Vågar vi hoppas på våren eller vad tror ni ? Varje gång jag gör det så blir det aldrig vår, så det slutar med en jäkla massa klaganden. Men lite hopp har jag, det blir faktiskt varmare den här veckan. Precis lagom till lovet också, hoppas ! Måste bara blir frisk..

På lördag har jag och älskling varit tillsammans i fyra månader, och på måndag fyller han år. En jävla massa firande har jag att se framemot i alla fall. Men vad fan ska han få i födelsedags present. Nu får ni faktiskt lägga en kommentar, behöver ideer. Hatar att handla presenter, det är så svårt att hitta något personligt förjust den personen ! Han är en vanlig 17 åring, några förslag?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: