Present till pojkvän?

Hej älsklingar, pojkvännen ringde och gjorde mig lite gladare. Har tagit en paus i pluggandet, sitter just nu med lite mackor och varm choklad. Är seg idag, vaknade helt slut usch fyfan vad jag hatar det. Vaknade med grå hud, blåa ringar och gammalt smink. Inte fräscht någonstans alltså. Men jag mår ändå ganska bra, fick tillbaka min vad-är-amerika upsats, ett MVG+.  Skolan går ju förfan åt rätt håll. My life is great.
 
Får min lön i morgon också, ska handla en födelsedags present till min pojkvän. Vad i helvete ger man till sin pojkvän som fyller 17? Ideer välkommnas. Hatar verkligen att handla presenter. Själva handla delen är inte så illa, men att hitta på något personligt är lite svårare ibland. Jag som är en sån jäkla perfektionist också. När det gäller min pojkvän har jag ingen aning.. Suck.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: