Torsdag

Hi hunney's. Skolan vva ett rent jävla helvete. Ni vet när allt bara krånglar och humöret dalar with no real reason? En sån dag har jag idag. No fuckin energy. Malin kom iaf tbx idag, i missed that chick. Drog till sjukgymnasten efter skolan, usch hatar det hatar det hatar det.. Im not havng a good day. Sitter och ritar på mitt jävla bild projekt.. Ska rita en sida som är jag av mitt ansikte, den andra delen ska var min 'symboliska del'. Men hur fan är jag och vad gillar jag? Det är svårare än man tror.. Ni sötnosar som följer bloggen dagligen känner mig väl litegrann, lägg en kommentar om saker som är 'jag'. Please? It would really help me out. Hittills har jag ritat ett peace märke, ett hjärta, en nalle björn och ett funderar moln. Come on people ! Get your minds going. Fick en stark implusv av att göra en kopp te, hej så länge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: