Torsdag

Hej, har haft en riktig skit dag och jag menar SKITDAG. Vaknade på dåligt humör och har bara varit vresig mot allt och alla idag. Förlåt om jag gjorde någon ledsen eller förbannad. Sen på våran engelska lektion så bad jag min lärare att låta mig vara och massa sånt, så hon ringde efter Mr. Bye, han är våran 'Student Care Team' typ. Iaf, han drar ut mig ur klassrummet och börjar snacka om att jag måste göra som jag blir tillsagd blablabla annats vlir det möten osv.. Jag sa bara fine ge mig kvarsitnning eller vad som helst jag bryr mig inte.. Så han vart lite arg. Fick sitta på hans kontor och jaga runt Tomas efetrsom det var en 'nödsitiuation'. Iaf, Tomas kom och hämtade mig runt två tiden. Vi ska ha krismöte med skol ledningen när mamma är hemma från Irak. Jag har två val; antingen går jag alla lektioner, pluggar dygnet runt, är i tid på alla och sitter snällt som en robot. Eller så får jag byta skola. Vad tycker ni? Ska jag byta skola? Skulle kanske må bra av det, men jag vet inte.. Sen har det hänt massa andra grejer jag inte orkar ta upp nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: