Tillbaka från fängelset.

Blää.. Så kan man sammanfatt min dag hittills. Allting bara krånglade, det flöt inte på och allt tickade lågnsamt framåt. Slutar egetnligen två idag, men hade ett matte test att göra som jag missade och ett omprov i kemi. Så självklart fick jag vänta i fängelsehålan i en timme. Suck.. Det gick iaf okej på allt tror jag, fick mycket gjort idag ! Nu är det bara jag, bea och tomas som är hemma den här veckan. Tomas jobbar till tidigast 12 idag, så jag är barnvakt. Okej, han tjänar en jävla massa pengar men är det värt det kan man fråga. Hursomhelst, känner mig helt seg idag. Ska göra en kopp te och se en film, sen ska jag laga mat och plugga om jag inte träffar någon sötnos senare. Har insett en sak, jag har så jävla tråkigt när det är vinter´. Jag går typ i ide, vill aldrig göra något och sitter hemma. Ni som läser min blogg nu, vänta tills sommaren kommer ! Då snackar vi roliga inlägg. Snackade med älsklingen, får se hur det blir med italien.. Hoppas! Sun, sea, sex and sand / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: