T.G.I.F

Hej ! Förlåt för dålig uppdatering, men hatar verkligen den här lilla datorn.. Gick till skolan runt 8, mådde verkligen inge bra så jag gick till syster & skulle vila i vilorummet ett litet tag. Jag sov tills halv två, gick bara i 40 minuter på sista lektionen. Sen drog jag bara hem, och min pojkvän är så söt så han kom förbi och muntrade upp mig ett tag. I love you baby. Får se ikväll, beror på om mamma släpper ut mig. Men känner mig inte helt hundra så får se, Jenaette och tjejerna ville ses men men.. Justde, vill ni veta något annorlunda ? Som ni vet fyllde min syster clara 17 för någon vecka sen, så i morgon ska ha ha fest. Hon ska ha ett prinsess kalas ! Hela grejen handlar om att det är sista gången hon fyller år som 'barn', så hon och en annan tjej ska ha gemensamt prinsess party. Och jag ska vara fest fixare, typ blåsa upp ballonger and that shit. Ska bli kul, länge sedan jag fixade något sådant. Annars blir helgen ganska lugn, kanske jobb på söndag men det beror på lite.. Nu ska vi äta middag, thai igen.. Peace and love / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: