Sunday morning

Godmorgon ! Har varit vaken ett tag , men gick inte upp förrens nu. Känner mig faktiskt helt okej idag, inte så trött som jag borde vara. Men det är ju bara mysigt, finns ingenting jag ogillar så mycket som att känns sig trött och seg. Jag är ju i vanliga fall en sprudlande person ! Dagens planer är mycket simpla - shoppig och fik med carro ! Behöver (eler behöver och behöver, mn behöver egentligen aldrig något nytt) lite nya saker i garderoben, har redan bestämt mig. Min garderob kommer vara mycket tacksam. Vädret är fortfarande äckligt, vart är våren ?! Sluta leka kurragömma nu lilla fröken vår. Men älsklingar, nu ska jag faktiskt gå upp och laga 'pannkakor med varm blåbärs komplott' som det heter enligt min brunch bok. Pojkvännen ska få frukost på sängen. Peace and love / alice


Postat av: Victoria

Grattis Alice, du har vunnit designtävlingen! :D

Datum: 2009-03-29 Tid: 18:54:40
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: