Störda föräldrar & kärleks trassel.

Tomas kom nyss in. Med en bh på sig. Han snodde systers nya, typ som gele grejer utan band eller något. Kommer i kalsonger och kör lite cheerleading. Så jävla uppenbart, precis vad man väntar sig en tisdags kväll. Och precis då har jag ett viktigt samtal med älskling.
Jag känner mig så jävla elak, jag stöter alltid bort honom när jag egentligen behöver honom som mest, när jag har sådana här dagar. Jag släpper inte in folk. Eller jo, på ett sätt. Men det är nästan ingen som verkligen.. vet. Jag har svårt för att prata om känslor. Jag vet att min pojkvän skulle göra vad som helst för att göra det bra, men jag knuffar bort honom. Låt mig vara, stick, jag vill inte prata om det. Jag önskar jag kunde släppa in honom, jag vet att jag sårar honom men jag kan inte. Känslor har aldrig varit min starka sida. Jag har inte en bra dag alls idag, och jag hatar när jag gör såhär..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: