Söndag

Hej bloggen ! Är faktiskt vaken, ätit lunch & färdig fixad och känner mig jättepigg. Tur det, för jag ska jobba idag. Synd bara att jag måste ställa in med Sofia.. Davy ringde runt nio så då va det bara att gå upp. Som tur är börjar jag sent, kör tolv till fyra idag. Just nu sitter jag i min gråa polo tröja från forever 21 och dricker te. Mamma ligger och halvsover framför tvn, men hon måste snart upp hon ska köra mig till farsta. Gulligt av henne, hon brukar göra det rätt ofta då jag alltid brukar missa bussen.. Idag fyller systern min 17, grattis ! Så ikväll ska familjen dra ut och käka någonstans, får se lite vart vi hamnar. Annars ska jag färga mitt hår idag, ska bli brunett igen, och möjligen träffa min pojkvän om han mår bättre. Men vi hörs, time to work !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: