SNUSK

Usch. Har suttit med plugg sen efter middagen. Fyfan vad jag hatar det här. Sa nyss godnatt till mamma, hon åker till Irak i morgon. Hon åker för i helvete till varenda kirgzon hon hittar. Bea tror att hon kommer bli mördad, själv tror jag att min lilla mamma klarar sig alldeles utmärkt när hon trippar fram på sina högklackar. Sorry mother, i love you. Just nu sitter jag i min säng, mamma lämnar mini åt mig. Gulligt av henne. Nu kommer det bli en inga trosor veckan (ni nya läsare, bläddra i februari arkiv för förklaring), det kan bli kul att se hur det går. Känner mig inte taggad på skolan. Voff. Måste dessutom va hos sjukgymnasten 8 så det blir ingen sovmorgon. Life sucks.. Aja, vi hörs lite senare. Pussar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: