She looks like a model except she got's a little more ass

Hellu darlings. Mamma har precis lagat en underbar middag och vi har pratat påsklov lite. Jag ska kanske dra ut till barnens ö i ett par dagar, men men vi får se hur det blir.. Lovade henne att hon fick hämta mig när det behövs. Vi pratade lite om att jag är 'farlig' haha mamma blir helt knäpp när hon får veta en del saker. I love her. Känner att mitt social liv står still, men har ingen energi när det är mörkt och äckligt ute. Så fort det blir ljust är jag värsta energi bollen haha måste ta tag i mina vänner snart. Nekar hela tiden om det inte är helg. Min blogg blir ju mycket roligare att läsa då, eller vad tycker ni? Ska faktiskt sova om en timme eller två, är sjukt trött faktiskt. Kärlek till er alla <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: