Saturday

Godmorgon ! Jag har varit vaken sedan halv nio i morse, men lilebror har haft datorn sån det blev inget bloggande förrens nu. Åkte till min pappa idag och hämtade mina saker. För er som inte vet så träffar inte jag min pappa, vi funkar inte så bra ihop. Kändes faktiskt jätte konstigt att träffa honom. Det va bara han hemma, tyckte de va skönt att syskonen ingte va där, hade inte klarat av det.. Jag ska kanske åka dit någon gång över dagen, får se lite vad som händer. Fick iaf mina kläder och lite annat så det var bra. Följde med mamma & handlade efter det, vi köpte en jävla massa glass. Just what I need.. Nu ska vi snart käka lunch, men innan det ska jag chilla med vecko revyn & cosmopolitan. Ska försöka få mamma att handla tröjornaa också. Nu ska jag gå och blåsa upp ballonger till prinsess partyt, ciao.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: