Nighty nighty bloggen

Insåg att fuck, det är fredag i morgon ! Yes, äntligen helg.. Måste dock plugga kemi en hel del, ska ha omprov på måndag. Äsch, söndag blir plugg dag tror inte jag jobbar då.. Planerna för helgen? I morrn får jag se vad fan jag ska göra, jerry ville ses men får se. Då blir det chill filmkväll typ. Men ska kolla lite med tjejerna om det finns något roligare att göra. Lördag & söndag får jag se, men hoppas på en av dom 'roligare' helgerna haha. Miami Vice filmen är faktiskt bra. Väldigt bra. Fick iaf ordning på mitt bild projekt, måste bara färglägga det i morgon. Men det är ett senare problem. Nu säger jag godnatt. Eller godnatt är det inte, men godnatt för bloggen. Sov gott raringar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: