My family is a mental case.

Hihi, jag är seriöst bäst på övertalningstekniker. Min käre mor & styvfar ska åka ut till IKEA, och när dom ändå är där ska dom hämta en katalog som vi ska kolla lite i så ska vi handla en 120 säng säng till mig ! Life is sweet. Fick dock en väldigt rolig kommentar av min styvfar när jag tog upp säng frågan;
Jag: Min säng är putteliten, det går inte att sova två personer dessutom har ni lovat mig det.
Tomas: Men sluta knulla något så förbannat!
Jag: (väldigt förvånad) Du och mamma har ju värsta sängen, det är ni som ska sluta!
Tomas: Vi är gifta.. HAHAHAHA !
Jag: Ursäkta, men släpp gifta snacket. Den enda oskulden i familjen är bea och hon är 11 bast.
Tomas: (stora ögon) Vaa?! När fan skaffade han tjej? (syftar på lillebror)
Vafan kom det ifrån? Jag behöver inte en större säng för att ha sex, utan för att sova bekvämt. Vilket jävla påhopp. Aja, ska iaf duscha nu och försöka få tag på älsklingen min och hjälpa mamma lite. Love sex and sunshine.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: