Lördag

Goodmornin'. Jag är duschad och påklädd innan klockan 12 på en lördag. Impressing. Ska berätta lite om gårdagen iallafall. Jag va på väg för att träffa rasmus men vi började bråka så jag va skit ledsen och grät nästan på bussen. Då stötte jag på Melina, så vi hoppade av och drog hem till Jerry istället. Kasper & Joel va där också. Vi spelade tvspel och gull Joel bjöd mig och Melina på pizza. Vilken sötnos eller hur ? Tv spelandet va lite sisådär, jag och melina försökte döda alla. Usch monstrena såg ut som hund foster typ haha fyfan. Jerrys lillebror kom typ in hela tiden, Jerry har fan en liten mini me ! Som Dr Evil you know? Vi va väl där till elva någon gång, sen blev jag och rasmus vänner så han kom förbi mig och sov här. I love you hunney, sorry for being a bitch. Vi sov jävligt tidigt, vaknade vid nio av att min lillasyster satt och åt på min choklad muffins. Blev faktiskt jättesur, den va MIN ! Rasmus har i alla fall dragit nu, ska sätta mig och plugga lite kanske. Eller jag vet inte. Får se vilkett humör jag är på. Puss på alla söta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: