Lördag is here !

Hej bloggen ! Rasmus drog nu, fick pyssl om honom lite..
Igår kan besrivas lite som en katastrof. Jag och Rasmus vart iaf vänner, så vi drog och mötte upp Marlene, Lukas, Vira, Marina, Philip, Basse & Fedde i slussen runt sju tiden. Sen drog vi till Lukas farsa och va där, haha fyfan va roligt vi hade.  Vi dansade, spelade kort och lyssnade på en hel del musik, vi sprängde typ hans högtalare. Och jag har officitellt fixat ihop Marlene & Lukas. Hahah, I am the master. Fast vi vart utelåsta på balkongen där så jag och basse vart lite nojjiga först men sedan öppnade Vira sötnosen :) Sen runt 23 tänkte vi att vi skulle dra, alla skulle hem och jag och rasmus skulle hem och bara se en film hos mig. Trodde vi. Fedde frågar någn snubbe om det är lugnt att han pissar i busken som dom står bredvid. Killen fuckar ur och börjar jiddra. Så Lukas ber honom chilla ner lite, så killen flyger på honom. Som tur var fick älskling och Philip tag i honom, så dom höll fast honom. Sen blev snubben helt lugn, så snäll som rasmus är tyckte han att dom kunde släppa. Så fort det hänt ger killen Lukas en smäll från ingenstans, knuffar Philip så att han ramalr på Marina så Philip slog i huvudet så han fick hjärnskakning. Min kille fuckar ur, står och skriker och fick en smäll vid ögat. Jag tackar gud för att killen också fick slag. Men iaf, då kommer tåget så det vart värsta kaoset sen kom väktarna och kastade ut snubben som började bråka.. Lukas hade ett djupt sår vid ögonbrynet, så han blödde en del. Men annars mådde han bra. Philip däreomt var det värre med. Han vart förvirrad, fick minnesluckor och upprepade samma saker hela tiden. Så vi drog in till södersjukhusets akut, fick sitta där i ett par timmar. Vi stötte på en kompis som blivit sönderslagen..  Tur att det inte gick så illa för oss. Lukas fick sy två stygn, Philip mår bättre tror jag. Rasmus har ett blått öga, så tur det iaf. Men vi vet iaf vem killen var nu.. Tycker synd om honom.
Idag har jag faktiskt bakat en chokladkaka. Ska sätta mig ner och äta på den nu, och ringa litee samtal. Vi hörs senare älsklingar !

Postat av: Anonym

Jag hörde att han sa att han skulle pissa på tåget, där "snubbens" far jobba :S

Datum: 2009-03-23 Tid: 07:21:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: