Jävla måndagsmorgon !

Jag hatar måndagar. Eller egentligen inte. Visst känns det jobbigt när man ska upp och vet att det är fem hela dagar kvar tills helg, men egentligen är det som alla andra dagar. Jag hatar sådana här måndagar. Vaknade och hela kroppen bara skrek NEJ då jag sovit dåligt i natt. Tomas kom in och väckte mig halv sju, somnade om tills han väckte mig sju. Går upp, känner mig helt död. Inser att jag ska vara hos sjukgymnasten 8. ALDRIG I HELVETE. Mår verkligen inte bra, mår illa.. Kan fan knappt äta frukost. Känner mig helt död och skulle göra vadsomhelst för att få sova hela dagen och aldrig vakna. Inser att jag har massa skit med skolan idag, och det är där det brister. JAG HATAR MÅNDAGAR ! Fyfan, jag vill sova.. Snälla säg att jag inte är den enda?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: