Jag vart rädd idag

Hej. Är inte alls i stånd att ens sitta upp då jag skakar i hela kroppen. Jag träffade en kille. DEN killen. Alla tjejer har en sån. En kille som man är livrädd för. Inte nödvändigtvis ex pojkvänner, men han kan ha gjort er illa på andra sätt.. Jag var på väg hem från min sjuk gymnast och han gick på samma buss som mig. Jag kände magen knyta sig och tänkte 'Oh shit shit shit shit shit nu dödar han mig helvete helvete helvete'. Han såg mig, och såg på mig med sin äckliga blick och jag började skaka i händerna. Vet ni vad han gör? Han sätter sig bredvid mig. Han sätter sig fucking bredvid mig. Han bara tittar på mig, säger ingenting. Det var dom längsta 5 minuterna i mitt liv innan han gick av. Jag var också tvungen ayy gå av bussen innan jag skulle, höll på att bryta ihop. Och då ska ni veta att jag är tjejen som kan hantera nästan vad som helst och nästan inte är rädd för någon. Utom just den här snubben. Känner mig fortfarande helt skakis, måste gå och lägga mig lite..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: