Jag skulle faktiskt sakna er idioter. <3

HAHAHA OH MY FUCKING GOD IM GONNA DIE.
Hittade dom här bilderna från när vår klass va på museeum HAHAHA fyfan vad jag ser ut !
Bilder lånade från Tahsin & mayans blogg.
Insåg hur fucking mycket jag kommer sakna min klass om jag byter..
Har mina ovänner i klassen, men det skiter jag i. Dom flesta är underbara människor.

Alice från en vacker vinkel..


Alice & Saga, <3

Anton, Alice, Shaqib har tråkigt.

Angela, Saga, Melike, Mahalet, Sipel <3

Hahaha Sipel så söt !

Alice & Mayan har roligt

<3

Samet, Dylan, Henok fucking idioter haha

Samet, Alice, Henok, Dylan.. No comment.

HAHAHA SÅ RÄTT ! Henok, Angela baby.

Fan, ska kriga för att gå kvar i min skola, tänker inte byta.. You're not gonna get rid of me bitches !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: