Jag är en mästerkock

Hej bloggen. Skolan va faktiskt okej för att vara första dagen.. Fick tillbaka mitt midterm test, fick 20,5 av 25 ! Är faktiskt jättestolt över det. Men fick för jävla mycket plugg, har massa jävla deadlines den här veckan. Hamnade i bråk med den där tjej jag snacka om förut, vi slogs typ. Men jag slogs inte så farligt, höll mest fast henne. Ingen, ingen kallar mig hora. Efter plugget gick jag och hämta lite grejer jag behövde för mitt slöjd projekt, sen följde marlene med mig hem. Hahah hon är så skön :)  Annars händer inte så mycket, lagar mat just nu..Är barnvakt ikväll, bara jag & syrran hemma. Mamma flög ner till Bryssel för att hålla på med nån EU skit & Tomas sitter i möte. Känns lite tomt faktiskt.. Ska försöka bestäma något med min pojkvän också, det är vår måndagsdag på onsdag :) I love you baby. Men köttbullarna kallar, pussar !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: