Its a womans day

Salut, den här sega söndagen vill aldrig ta slut.. Nästan så att det rimmar. Funderar på att dra till fridhemsplan och träffa rasmus, men får se hur det blir med det. Just nu gör jag faktikst ingenting. Im bored, men anddra ord. Daniel & bea brottas på vardagrums golvet, ååh i hate them... Allt jag begär är lite tystnad, inget mer. Åh, nu fick jag en ide. Ska ta och göra en kopp te och scones och se scrubs. Okeyokey, im a nerd. Men vad fan ska jag göra, det är söndag för i helvete. Eller det är ju internationella kvinno dagen idag. Power to all the beautiful ladies on earth. Puss på rumpan / alice

Postat av: Monkey



Jag hade glömt bort att det var kvinnodagen idag. tack för påminnelsen!





/Monkey

Datum: 2009-03-08 Tid: 16:59:20
URL: http://www.monkeypig.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: