Im in love, again.

Känner mig helt stressad idag. Dag tre som rökfri också, skulle kunna.. jag vet inte vad för en ciggarett. Men jag vägrar börja röka igen. Im fighting it. Måste sätta mig ner och rå plugga NO & Franska. Sen tänkte jag hjälpa Tomas lite här hemma, han jobbar ju verkligen around the clock så jag ska tvätta och göra lite sådana där saker. Vill helst inte ha en 'inga trosor veckan' (Tomas är väldigt dåligt på hushåll så ibland hände det att vi inte hade rena underkläder när jag va yngre!). Annars hände inget speciellt idag, en vanlig dag i skolan bara. Eller jo, jag blev kär. Jag läser http://annamirjamaria.blogg.se/ för hon har extremt bra smak och rolig att läsa. Och jag såg den här tröjan och.. Love at first sight. Hon har en tävling där hon lottar ut den, men sån tur har jag aldrig.. Får väl beställa hem den antar jag. Pussar på er alla !

Visst är den för jävla snygg ?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: