Im home

Hej bloggen. Herreminjesus vad jag känner mig seg. Vill sova ! Ska dra min gårdag lite;
Spenderade hela söndagen med att städa, fixa garderoben (har så mycket kläder att jag inte ens vet om att jag har det, och jag använder nästan aldrig något.. Nu är det i ordning så ska börja använda allt!) och lite annat sånt. Sen fick vi gäster hem på middag, bland annat micke, monika & tova (sitter ofta barnvakt till tova). Svennig som min käre styvfar är så ville han ha 'meolidifestivalen middag' haha fyfan va värdelöst.. Har inte sett det en enda gång. Fanns det några bra bidrag? Men jag drog innan de började, packade lite saker sen träffade jag kasper & jerry lite snabbt. Sen skulle jag träffa älskling, men han hade suttit inspärrad så länge så han va på hitta-på-något humör. Så jag åkte till T centralen och mötter Rasmus, Marlene, Philip, Evuh, Basse, Vira, Lukas, Jessica, Elias, Erik, Hampus och några fler haha orkar inte skriva ner alla. Sen drog alla vi hem till Erik ett tag, men sen ringde Astrid mig och bjöd in mig till söder så då drog vi dit. Så vi chillade lite hos William, fanns fler folk jag kände där och så. Men vi stannade inte alls länge. Sen drog vi till BK och käkade lite och vid de laget hade alla lämnat mig så jag va enda tjejen, haha ! Tackade Hampus också, han gjorde så att jag träffade min underbara pojkvän. Efter det så drog jag och rasmus till honom, vart lite ledsen så han muntrade upp mig. Om ni inte visste det så är min älskling sjukt bra på gitarr, och han hade skrivit en låt till mig som han spelade. Blev helt konstig i magen. I love you baby. Sen sov vi, mamma kom och hämtade mig på morgonen och idag har jag pluggat NO och sovit.. Hahah, typiskt mig. Nu är det middag, hejdå !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: