I ssuck

Hej mina söta små läsare, förlåt ! Ska dra min fredag och lördagen hittills.
Igår hade jag en okej skoldag, fick sjuukt mycket gjort ändå så det kändes bra. Sen väntade sötnosen Marlene på mig efter skolan, så vi drog hem till mig och hämtade lite pengar sen åkte vi iväg och köpte hårfärg och hårspray. Glömde ju självklart mitt bakomatkort, så jävla typiskt.. Sen drog vi tillbaka till mig, haha vi va så jävla arga på vädret så vi kämpade oss fram genom den äckliga snön svärandes. Sen färgade vi mitt hår, utväxten typ fast det är lite ljusare. Mörkbruntsvartish typ. Sen mötte vi upp rasmus, lukas & anton och va med dom resten av kvällen. Runt tolv drog vi hem, men då följde rasmus & lukas med (marlene skulle sova hos mig) så vi såg en film men jag va så trött så jag somnade i soffan. Min pojkvän bärde gulligt nog in mig i mitt rum igen.

Idag har jag faktiskt varit på IKEA. Har äntligen en ny fräsch säng ! Åh jag älskar den, ni förstår inte.. Har röjt i mitt rum hela dagen idag och bara varit hemma. Ska vara hemma ikväll också, känner mig lite seg sådär, ingen energi.. Rasmus kankse kommer hit sen, mys kväll och så. Hoppas det, jag vill faktiskt inte somna utan honom. Eller vakna utan honom. Men bloggen, middagen kallar. Förlåt, ska prata med er bättre. Shame on me. Love from alice.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: