Green and pink dreams, goodnight !

Hellu ! Haft en okej fredagskväll hittills.. Drog iväg me styvfar och handlade massa glass, chips, godis och andra nödvändigheter. Hyrde också filmen 'Tropic Thunder', haha helt sjuk film första fem minuterna sen fattar man filmen. Det är väl det som hänt ikväll, finns inget att berätta. Finns massa folk jag gärna skulle träffat men aja.. Ska ta en tidig kväll så är jag fräsch och så i morgon, har ett prinsess party att ordna ! Ska också be mamma snällt att handla två tröjor jag vill ha, får se om hon är på bra humör i morgon. Goodnight I guess. Länge sedan jag sov såhär tidigt en fredag. Länge sen jag va hemma frisk en fredag överhuvudtaget...
Tröja Trendig GRÖN Tröja "Basic" ROSA
Två snygga basics, tyckte dom va söta. Från modekungen.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: