Flytta utomlands?

Okej seriöst jag blir galen. What's up with my design?! Min header vägrar visa sig, eller är det bara min dator? Svara är ni gulliga. Nån som kan fixa en design mot ett presentkort på 200 på MQ? Annars har det varit en tråkig kväll. Stod i duschen med huvudvärk och tänkte bara ta det lugnt, nej då bankar systern min på dörren och säger att vi ska på restaurang om fem minuter. Vart lite sur, ville baaada.. Anyway, när Tomas hämtar oss ser jag att vi inte har våran bil kvar. Vi har nån flummig lånebil. Anledning? Tomas krockade med sopbilen i morse, så själva grejen dom lyfter sopor med åkte rakt in i bilen och gjorde hål in i den. Så jävla smidig, bilen kom från lagningen för en vecka sen. Aja, man vänjer sig vid honom. Han är lite disträ. Ska försöka få honom att köpa den där jävla kamera laddaren så bloggen blir roligare att läsa också ! Vi disukterade min framtid ikväll också, jag har hela mitt liv planerat; ska plugga klart, sen ska jag & älskling flytta ner till paleochora i grekland, öppna ett hotel vid stranden (vet redan vilket!) och sedan skaffa en söt liten familj. Perfekt, precis som jag vill ha det. Låter inte det bra? Det är faktiskt vad jag tänker göra också, får se hur det blir med det. Tomas tycker jag ska bli politiker. Aldrig säger jag, skulle dö inombords, är trött på allt vad politik heter.  Ikväll måste jag plugga lite till, och sen ska vi se en skräckis. Systern ska ha datorn, står och skriker typ. Usch, blir så jäkla irriterad ibland. C ya / alice

Postat av: Malin

Åh, låter som en underbar framtid :) hoppas den blir som ni planerat..

Datum: 2009-03-05 Tid: 02:13:00
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: astrid

syns nt på min dator heller. <3

Datum: 2009-03-05 Tid: 17:40:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: