Det är onsdag !

Hi hunney's. Har haft en skit bra dag ! Vaknade med massa energi, skolan va fan nästan rolig. Tahsin fyllde år idag också, grattis gumman ! Vi fick sluta två idag hihi jag vart hlt överlycklig. Chillade med Berry & Noran ett tag, sen träffade jag älskling. Har saknat honom som fan, mådde verkligen bra av att träffa honom. Råkade somna hos honom haha s¨å jag fastnade där. Tomas är fortfarande sjuk, så jag har fixat käk och så. Ska hjälpa honom dom närmase dagarna. I morgon ska jag köpa min blijett till White Night, (tryck för att komma till deras hemsida) Astrid också. Vi blir antagligen flera men bara vi har våra bilketter säkra så.. Känner mig faktiskt lite seg. Hoppas inte Tomas har smittat mig med halsfluss, vore seriöst det värsta som skulle kunna hända. Har stora planer för helgen. Nu ska jag se TV, I'll se you. Jag ska skriva ikväll. Peace / alice




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: