Dagen före måndag

Godmorgon ! Eller jag vet ju inte när ni läser det här, men godmorgon iallafall ! Vaknade runt nio men låg och drog mig i sängen.. I love my bed. Eller nja, egentligen inte. Vill ha en 120 cm säng, mycket bekvämare när man sover två. Dessutom är min säng helt sönder, den har fått stå ut med en del aggro utbrott. Aja, what to do.. Idag ska jag nog träffa min pojkvän tror jag, ska bara ta det lugnt hemma.. Sov alldeles för lite i natt, satt och såg en film och syrran och hennes kompis slutade aldrig snacka så det va lite svårt att sova ett tag. Först vaknade jhag kvart över sex, haha typiskt mig. Vaknar alltid till då, brukar gå upp den tiden på vardagarna. Men som tur är kan jah oftast somna om. Nu ska alice äta pannkakor, mamma sa åt mig att skynda innan någon anna åt dom. Im coming !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: