Baby hit me one more time

Hi hunney's. Usch cp dag. Tomas är hemma nu, så det blir väl käk snart. Är hungrig ! Känner mig helt seg, hänt massa grejer senaste dagarna. Bloggen har definitivt kommit i andra hand, förlt för det. Tomas ska snart köpa den där jävla kamera laddaren, då bllir det mer bilder också ! Så ser ni vilka jag snackar om hela tiden, haha! Och när det gäller skolan så har jag insett en sak; blir jag gladare av att byta ? Blir mycket lättare att få bra betyg, men annars ? Komma sista månaden och sånt.. Men samtidigt har jag inte orken för vår skola. Det är sånt jävla högt tempo hela tiden, jag orkar inte med det. Jag är ingen person som tycker om att sitta inspärrad. Jag funkar bättre om jag får göra vad jag själv vill. Ska definitivt bli egen företagare. Men nu vill Tomas prata lite.. Peace and love.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: