After school

Äntligen hemma. Har haft en skit rolig dag ! Efter skolan drog jag, astrid och marlene till kungshallen och käkade lunch. Sen fick vi ett infall, så vi drof och köpte biobiljetter till confessions of a shopaholic. Hahha vi är sådna.. tjejer ! Efter det mötte vi upp Vira och drog till gallerian och käkade glass å Montis. Finns nog ingenstans i Stockholm där det finns bättre. Jag & astrid började snacka sommarjobb, ska skriva ett cv snart.. Sen skulle astrid på utvecklings samtal så då vart jag, vira och marlene kvar så vi drog till donken. Runt 4 drog vi till söder och såg filmen, den va ganska bra. Hade förväntat lite mer, men den va rolig. Hahah Isla Fischer är underbar. 3,9 av 5 får den filmen. Vart lite sugen på att dra till älskling, men han haade varit hos polisen hela dagen så han va tvungen att ta igen skolan. Nu är jag hemma, och min tröja från modekungen har kommit ! Ni vet den gröna jag bloggade om förut? Im happy ! Lägger upp bilder från dagen lite senare. Men nu är det middag, vi hörs efter det !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: