A little onödigt about mig

10 saker om mig
1. Är du singel? Nej, har världens finaste.
2. Är du lycklig? Nu när jag tänker efter, ja faktiskt.
3. Är du uttråkad? Just nu ja..
4. Är du ledsen?
Njaa, över att jag är sjuk isf.
5. Är du italienare? Nej, men jag älskar italien.
6. Är du gravid? Nej..
7. Är du full? Abschholut inte.
8. Är du en cooling? Självklart.. haha.
9. Är du från Irland? Nej, men england.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 Ja, blev kär i min kille samma kväll vi träffades.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ojojoj, om ni visste..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Nej, dom fick alltid veta.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hemliga beundrare ska ju vara hemliga? 
7. Är du kär? Som aldrig förr.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jadå, med rätt kille.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Katt.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa.
5. TV eller Internet? TV !
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på humör.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Aldrig, tack gode gud.
3. Gjort nåt du ångrar? Masor..
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men jag vill !
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Hahah nej men en halv. Im fat.
7. Gjort bort dig offentligt? Som fan, men vem bryr sig.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej. Mina ex är svin.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, min kanin bimbo.
10. Velat försvinna? Just för stunden, men aldrig från livet.

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Älskling.
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma
3. Personen du va med? Astrid, i morse.
4. Roligaste grejen som hänt? Jag vill inte välja !
5. Personen du sms:ade? Melina.
6. Du va i en bil med? En vän.
7. Gick på bio med? En shopaholics bekännelser med Astrid och Marlene
8. Var och shoppade med? Carro, i stan.
9. Du kysste? Min pojkvän.
10. Du skrev till på myspace? haha har inte myspace.
11. Du kommenterade? Ett blogg inlägg.
12. Du tillbringade natten med? Min pojkvän.
13. Du kramade? Daniya.

And oh yeah bitches, Im bored..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: