4 mars

Hej ! Tänkte blogga i morse men insåg att klockan tickade iväg.. Missade ändå bussen så fick sitta och vänta i 20 minuter extra i vilket fall som helst. Skulle vara hos sjukgymnasten 08.30 men vart lite sen.. Men bara fem minuter så det va inga problem. Hade ändå rätt kul i skolan, brottades en hel del med min älskade malin. 'SLUTA DU TRYCKER IHOP MIN VÄNSTRA TUTTE! 'JAG HOPPAS DET, DU KIKLAS!' Så lät det idag ungefär. Tahsin & Angela började små bråka om vem som var mest omskriven på min blogg. Älsklingar, i love you long time okey?  No need to fight haha :) Angela btw, länka din blogg. Just nu är jag hemma, måste snart sätta mig ner med skol böckerna.. Ska göra mitt craft projekt nu innan mina färger jag har torkar ut, har också NO prov i morgon. Men det kommer gå åt helvete hur jag än gör men ska försöka. Sitter & klickar runt lite på modekungen.se, och den här tröjan är jag riktigt sugen på. Ser sådana modeller överallt just nu. Finns i massa andra färger. Önskar lönen kunde komma någon gång...
Tröja "Vintage" ORANGE 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: