Goodnatt !

Sitter uppe & kollar nån film, önskar att jag kunde somna.. Har skola i morrn, I need my sleep ! Har verkligen sovit fuckat dom senaste veckorna, måste börja sova.. Rasmus lovade att ringa mig, men han har inte hört av sig än.. Jävla cp :@ Har varit på as dåligt humör hela dagen, och min kamera har begått självmord och jag hittar inte min laddare jag blir fucking gaaalen.. Hatar verkligen när jag inte hittar mina saker. Måste verkligen städa mitt rum, men känner att jag inte har energin till det just nu, får försöka göra det i morrn. Eller jag ska ju i och för sig träffa Rasmus.. haha who gives a fuck, jag får helt enkelt ta det senare. Vill hellre vara med honom :)   ska försöka sova, godnatt alla söta <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: