UTGÅNG

Humör: Trött, känner mig fortfarande sjuuk.. men ganska glad :)

Gör: lägger upp lite bilder från garderob rensingen igår och gör mig klar för att träffa melina.

Kläder: Jeans från cheap monday, linne från gina tricot, cardigan från race marines.
Ska iaf ut med Melina nu, ska hjälpa mormor sätta upp dusch draperiet först..
Vem fan tvättar ett dusch draperi? Hon är en riktig tvätt narkoman den kärringen !
Hahah, skojja. Jag äääälskar faktiskt min mormor. Lika mkt som jag älskar semlor.
Och DET är mycket, så hon ska känna sig väldigt VIP. Här kommer bilder från igår :)
 
Hittade den här tröjan, sydde faktiskt om en sjal.

 
OMG I LOVE ! Seriöst så söta skor !
Köpte dom senast jag var i london med mamma.

Dom här trodde jag var borta ! Köpte kläderna på Åland i sommras :)

I'LL KEEP YOU UPPDATED ! PEACE ! /eran alice hendry





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: