Sjuuuk !

Here I am, it's alice bitches ! Godmorgon alla söta människor på jorden :)
Humör:  är sjuk, men känner mig lika taggad som vanligt.
Gör: Ser på 2 and 1/2 men, i love !
Kläder: Hahah, en tshirt som det står Yippee ! på och feece byxor.. så mysiga.
Äter: Chokladkaka och dricker varm choklad.. inte det nyttigste :)
Funderar på: SOMMAREN. Ska till Italien i två veckor, grekland en månad, ska till halmstad i två veckor och såklart ska jag segla !
Okej, dom flesta av er känner mig inte alls..
Jag heter Alice Hendry, fyller 15 år och går i en engelsk skola. Jag är halv brittisk men uppväxt i grekland. Jag har en ganska egen personlighet, vilket gör att en del har svårt att veta hur som ska hantera mig i början, men senare förstår alla hur underbar jag är. Ha.Ha..
Hm.. Har humörsvängingar lite då och då. Men oftast är jag glad, taggad, positiv, öppen, omtänksam och lite udda. Är väldigt spontan (det har gett mig porblem i livet), äventyrlig, och gillar att göra nya saker. Tycker inte om när folk talar om för mig vad jag ska göra, kan vara väldigt uppkäftig. 
Jag låter aldrig någon trycka ner mig, jag säger rakt ut vad jag tycker och är väldigt ärlig (både uppskattat och hatat, en del gillar inte sanningen. Men jag säger saker på ett snällt sätt, är aldrig elak. Försöker iaf att inte vara det) Jag står för den jag är och om folk inte gillar vad jag håller på med är det deras problem. Tycker bara det är tragiskt att spendera så mycket tid på att sproda rykten.
 På fritiden tar jag det mest lugnt, träffar vänner, försöker fixa skolan, går på fester och umgås med min pojkvän.
Familj är något väldigt viktigt för mig. Har fem syskon, fyra yngre, så jag har lärt mig att ta ansvar väldigt tidigt. Dom flesta skulle nog kalla mig ansvarfull och omtänksam. Mina syskon betyder jorden för mig, det finns nog inget jag inte skulle göra för dom. Min mamma är väldigt viktig för mig. Trots att vi bråkar väldigt mkt vet jag att hon alltid ställer upp för mig.
Pappa har jag en ganska komplicerad relation, men när vi inte bråkar är vi väldigt nära. Jag är väldigt lik min pappa, vi är båda något så förbannat envisa (även en ibland negativ egenskap med mig). Pappa finns väl där, men på sitt egna sätt.
Hm.. Jag skulle aldrig klara mig utan; (då räknar vi inte in människor)
1. Min älskade mobil.
2. nelly.se, forever21.com... (spenderar alldeles för mkt pengar på kläder, haha!)
3. min ipod, i fucking love music.
4. Mina skor. Seriöst. jag älskar dom. Svarta, bruna, röda, gråa, blåa, rosa, gröna... högklackat, ballerina, platå..
Hahah, I think you got me all figured out.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: