Saturday

Godmorgon älsklingar ! Har precis käkat english brunch med Rasmus och är sjuukt mätt haha :)  Vi hade as kul igår, som carro sa så gjorde jag, carro, astrid & pojkvän massa pizza och tjockade oss ett tag :) Sen började vi typ små kröka haha fyfan vad jag garvade då, hjag och astrid började typ klä ut oss i min klänning jag hade på mammas bröllop och astrid vart hippe :) Sen va carro och astrid tvugna att gå, så då vart jag och rasmus kvar.. vi somnade ganska fort, runt halv fyra tiden.. anyway, nu ska jag spela nintendo wii med rasmus och lillasyster, lägger upp bilder senare ! Peace and love, alice.

Postat av: yourse.blogg.se

svarar på din fråga här: "favorit tröjan" är från vero moda, <3

Datum: 2009-01-31 Tid: 20:55:26
URL: http://yourse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: