OKEY, IM PISSED.

Seriööst, I WANT TO SLEEP ! Jag ska för i helvete gå till skolan och jag orkar inte vara död, för om jag är död orkar jag inte skolan, då skolkar jag, skolkar jag får jag en väldigt elak Mallinson efetr mig (eller Mr.GAYNESS, beror på hur man ser saken.. anyway, min metor, och då får jag kvarsittning, och får jag kvarsittning får jag spendera en timme efter skolan på en fredag med att skriva om varflr man inte ska skolka.. BLÄÄÄÄ ! Min mormor har tagit mina sömnpiller så jag är en väldigt arg flicka just nu. Väldigt, väligt arg. Jag ska gå ner och smeta tandkräm i hennes öga. Eller nej. Mormor är väldens sötaste. Fick 100 av henne för att alice brände sina pengar för fort.. Det är endå mammas pengar så det är ju i och för sig inte lika snällt. Hahahah.. helt speedad. Jag vill sooova.. Ä fuck it, jag ska se simpsons !
Jag ser lite ut som en alien på den här bilden. Im gonna eat you! Use condoms! /alice

Postat av: Gloria

Alice gmn lika fin som vanligt<3:D

Datum: 2009-01-23 Tid: 08:14:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: