Lördag

Förlåt, förlåt, förlåt ! Har uppdaterat dåligt, men jag kom hem så sent så jag orkade verkligen inte blogga,  och igår direkt efter skolan började jag göra mig i ordning. Sen kom Jeanette hit.. Det roliga va att vi bytte kläder. Hon hade på sig det jag skulle ha på mig och jag hade det hon skulle ha på sig haha. Anyway, sen började vi rulla mot chris brown vid sex tiden och när vi kommer till gullmars hör jag nån som skriker "AAALICE!" Då ser jag Annie, som jag inte träffat på ett år, fyfan va chockad jag blev. Men det var en jävligt kul överraskning ! Hon skulle möta upp Nattis & Madde, dom skulle tydligen också till chris brown. När vi kom dit fick vi typ stå i kö i år och dar och fyfan va kallt det va ! Vi kom iaf in till slut, och vi hade grymma platser ! Perfekt utsikt över scenen och allting..
Djn som lirade innan konserten va seriöst bästa, jag tänker föda hans barn haha (a) Sen va crossfire förband, jag och jeanette blev överlyckliga. Dom körde 'Lady', 'Body on fire', och en låt jag inte vet vad den heter. Sen va det lite segt och så börjar plötsligt nedräkningen haha fyfan hela hovet skrek 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.. NOOOOOOOOOOLL ! Låtarna va lite sega försst, men efetr en halvtimme blev han bara bättre och bättre. Showen va skitsnygg med dansarna och allting, och jag har sett chris brown halvnaken på extremt nära håll. Och ja, det finns bilder ! Han ser väl bra ut, med det va dansaren jag dreglade mest över.. Så snygg ! (a) Efter konserten träffade jag & jeanette lite folk i stan, och vi skulle träffat Kasper egentligen men min lur dog så det blev inte av.. :(     Sov som en gris när jag kom hem haha !
Sitter nu i mjukis kläder och bara myser.. känner mig extremt seeeeg... Jag, mormor och lillasyster bea ska hyra film i eftermiddag och bara vara tjocka ett tag haha. Okej, vill ni ha bilderna på chris brown halvnaken?
Ni får väänta.. Min kamera måste ladda lite, men jag lovar att jag lägger upp dom i ästa inlägg. Peace ! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: