Lite tankar..

Nu har Rasmus dragit i alla fall, det va skönt att träffa honom igen, i love that dude ! Sitter uppe, kan inte sova.. Måste bli bättre på det -.-   Iaf, försöker städa rummet lite och tänker på en del saker.. Tänker lite på syster & bror. Saknar dom så att det gör ont i hela kroppen. Vet inte om jag ska till skolan i morrn, känner mig fortfarande helt mentalt förstörd. Mormor har varit jättegullig mot mig, hon köpte min favorit glass till mig och tog hand om mig rent allmänt. Hon frågade inte så mycket, och det är skönt.. Orkar inte alltid prata. Mamma ringde också, hon vet ju ungefär vad det handlar om fyfan vad jag grät när jag pratade med henne. Lite pinsamt att berätta kanske, men jag saknar verkligen min mamma när hon är borta. Sen sa hon att hon ville vara hemma och krama mig, även om jag är för 'stor' för det. Styvfar sma också;  "Jag älskar dig! Jag vill inte att du ska må dåligt. Kram Tomas."   Det värmde att höra, det känns skönt att veta att familjen ställer upp för mig. Jag vet ju att dom gör det, men det är såna saker man glömmer bort ibland. Snackade med Rasmus också, han lyssnar verkligen till 100 %. Vill egentligen sova nu.. Men jag känner att jag har för mycket i huvudet just nu för att sova. Hatar verkligen att måt såhär, helt nere.. Men jag måste se alla bra sakerna i mitt liv också;   jag har en familj som alltid ställer upp för mig och underbara vänner. Jag ska ta mig ur det här, ska försöka skolan i morrn.
Kärlek, som alltid, från alice.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: